سایت های هوش مصنوعی برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ابزارهای برنامه نویسی مبتنی بر بلوک متناسب سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  با سن که پروژه های هوش مصنوعی را به زندگی می بخشد. برنامه درسی کدگذاری آنها تفکر طراحی و یک رویکرد مبتنی بر بازی را ترکیب می کند که یادگیرندگان جوان را قادر می سازد تا جهان های جادویی و خیالی را کشف کنند و به طور هماهنگ با تجربیات زندگی واقعی و دیجیتال ترکیب شوند. فرزند شما با انواع چالش های فعال STEM آنلاین درگیر می شود،سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  بنابراین مهارت های تفکر خلاق، نوآورانه و انتقادی را توسعه می دهد.

 

جدای از قرار دادن کودکان در معرض هوش مصنوعی، یکی از مزیت‌های AIWS نسبت به سایر وب‌سایت‌های «AI for kids» جامعه انحصاری هوش مصنوعی در سراسر جهان است. سایت های هوش مصنوعی برای کودکان   از طریق این انجمن، فرزند شما می‌تواند ایده‌ها و دانش خود را با همنوعان خود مبادله کند، پروژه‌هایی را با هم بسازد، و برنامه‌های کاربردی، انیمیشن‌ها، داستان‌ها و بازی‌های واقعی خود را در سطح جهانی به اشتراک بگذارد.

 

#8. باشگاه AIC

 

AIClub در کمک به کودکان در یادگیری، درک و هیجان زده شدن هوش مصنوعی تخصص دارد. آنها تسهیلگران متخصصی دارند که هوش مصنوعی را از دبستان تا دبیرستان به بچه ها آموزش می دهند. بچه ها در مورد هوش مصنوعی یاد می گیرند و همچنین پروژه های سفارشی می سازند.

 

همچنین ببینید: تربیت فرزندان مسئولیت پذیر: 11 قانون خانه برای نوجوانان که باید آنها را وضع کنید

آنها از یک رویکرد منحصر به فرد برای آموزش  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان هوش مصنوعی استفاده می کنند که به عنوان سواد هوش مصنوعی 4C شناخته می شود که در زیر مشخص شده است:

 

مفاهیم: بچه‌ها یاد می‌گیرند که هوش مصنوعی چگونه کار می‌کند، چه کارهایی می‌توانند انجام دهند و چگونه با هوش مصنوعی بسازند و با آن تعامل داشته باشند، همه اینها در سطح تحصیلات و سن کودک بصری هستند.

زمینه: بچه ها یاد می گیرند که هوش مصنوعی در زندگی واقعی (مانند الکسا و اتومبیل های خودران) چگونه کار می کند.

قابلیت: بچه ها یاد می گیرند که چگونه هوش مصنوعی خود را با همان مقدار یا کمتر کدی که آماده هستند بسازند.

خلاقیت: بچه ها می توانند تخیل خود را زنده کنند و از هوش مصنوعی برای حل مشکلاتی که برایشان مهم است از طریق پروژه های سفارشی استفاده کنند.

رویکرد 4C آنها به بچه‌ها کمک می‌کند اولین A سایت های هوش مصنوعی برای کودکان I خود را در اولین جلسه کلاس خود بدون نیاز به کدنویسی یا ریاضی بسازند. با پیشرفت، بچه ها مهارت های عمیق و قدرتمندی را یاد می گیرند.

 

AIClub همچنین یادگیری ماشینی را برای کودکان و همچنین انواع دیگری از هوش مصنوعی مانند پردازش زبان طبیعی برای درک زبان‌ها و یادگیری عمیق/شبکه‌های عصبی برای درک تصاویر را آموزش می‌دهد.

 

#9. Code.org

 

Code.org یک نوآوری آموزشی غیرانتفاعی است که متعهد به اطمینان از اینکه کودکان در مدارس فرصت یادگیری علوم کامپیوتر را به عنوان بخشی از آموزش اصلی خود از پیش دبستانی تا متوسطه دارند، دارد.

 

Code.org با دسترسی به دانش‌آموزان با هر سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  زمینه‌ای در سطوح مهارتی، در مدارسشان، و راه‌هایی که آنها را برای ادامه یادگیری تشویق می‌کند، تنوع را در علوم کامپیوتر افزایش می‌دهد. بسیاری از دانش‌آموزان در Code.org از گروه‌های دانشجویی هستند که از لحاظ تاریخی در علوم کامپیوتر کمتر حضور داشتند.

 

شماره 10. MIT Scratch

 

Scratch یک زبان برنامه نویسی و یک انجمن آنلاین برای کودکان است که در آن کودک شما می تواند برنامه نویسی و به اشتراک گذاری رسانه های تعاملی مانند داستان های دیجیتال، بازی ها و انیمیشن را با بچه های سراسر جهان یاد بگیرد. پلتفرم آنلاین توسط بنیاد اسکرچ، یک سازمان غیرانتفاعی، طراحی، توسعه و تعدیل شده است.

 

همانطور که کودک شما با اسکرچ خلق می کند، سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  یاد می گیرد که خلاقانه فکر کند، مشارکتی کار کند و به طور سیستماتیک استدلال کند. Scratch همچنین تفکر محاسباتی و مهارت های حل مسئله را در کودکان تقویت می کند.

 

وب سایت اسکرچ برای جوانان 8 تا 16 ساله طراحی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  شده است. با این حال، افراد در هر سنی می توانند با Scratch ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند. همچنین یک نسخه ساده از Scratch برای کودکان خردسال بین سنین 5 تا 7 سال طراحی شده است.

 

Scratch همیشه رایگان است و به بیش از 70 زبان در دسترس است. همچنین، در برنامه Scratch، بچه ها اجازه دارند پروژه های Scratch را بدون اتصال به اینترنت ایجاد کنند. می‌توانید برنامه Scratch را از وب‌سایت آن‌ها یا فروشگاه برنامه دستگاهتان دانلود کنید.

 

نتیجه

هوش مصنوعی راه آینده است. بنابراین، یکی از بهترین هدایایی که می توانید به فرزندان خود بدهید این است که مطمئن شوید آنها از سنین پایین با این فناوری آشنا هستند. می‌توانید هر یک از وب‌سایت‌های فهرست‌شده «هوش مصنوعی برای کودکان» را برای کمک به یادگیری آن‌ها کاوش کنید.

 

شایان ذکر است که برای مهارت در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، دانش کدنویسی مورد نیاز است. به این ترتیب، اگر می خواهید واقعاً فرزندان خود را برای آینده کاری که توسط هوش مصنوعی و یادگیری ماشین هدایت می شود آماده کنید، آنها را در مدرسه ای ثبت نام کنید که به طور کامل کدنویسی  Artificial intelligence sites for children را در برنامه درسی خود گنجانده است.

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: